توزيع پزشكان عمومي طرحي

1394/8/18 0:0

 

 بسمه تعالي 

                                       

قابل توجه پزشکان عمومی طرحی سهمیه دانشگاه علوم پزشکی

  ضمن خوش آمد گویی به پزشکان محترم ، از اینکه استان بوشهر را جهت گذراندن دوره طرح خود انتخاب کرده اید تقدیر و تشکر

می نماییم  . امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای شما عزیزان باشیم .

1- مشخصات شهرستان هایی که در این دوره شما می توانید انتخاب کنید درفرم شماره 1  گذاشته شده اند .(لذا جهت کسب اطلاعات مورد نظر در ساعات اداری با شماره های قید شده درفرم شماره 1 تماس بگیرید.)

2 - پس از انتخاب شهرستان های مربوطه ، نام مراکز مورد نظر خود را   بر اساس اولویت 1 تا 5 در فرم شماره 2  وارد و از

 طریق همین سایت ارسال نمائید . ( با کلیک روی فرم شماره 2 می توانید اطلاعات  خود را وارد کنید )

3- تعیین محل خدمت بر اساس :

الف) امتیاز اعلام شده فرد از طرف سامانه اداره طرح  ب) بومی استان و یا شهرستان بودن ج)  اولویتهای انتخاب خود پزشک انجام می گردد . د)وضعیت تاهل متقاضی و محل اشتغال همسر و سایر آیتم های مشخص شده در فرم شماره 2 انجام خواهد پذیرفت.

تبصره : جهت برخورداري از امتيازبومي بودن، دارا بودن يكي از شرايط ذيل الزامي است
الف ) محل تولد فرد یا همسر وی استان یا شهرستان مورد تقاضا باشد.
ب) متقاضی حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی ،راهنمایی،دبیرستان و یا دانشگاه ) را بصورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان مورد تقاضا طی کرده باشد.

ج) داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل 4سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان یا استان مورد تقاضا راداشته باشد.(مبنای بومی بودن تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد )

د)همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته )که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا یکی باشد.

4-  اولویت اول محل خدمت شما مراکز مجری پزشک خانواده می باشد  و مراکز شهری غیر پزشک خانواده در اولویتهای بعدی قرار می گیرد .

5- به استناد بخشنامه اداره طرح ، پزشکان مرد  می بایست یکسال اول طرح خود را در مناطق روستایی بگذرانند .

6-  تاقبل از اعلام نتایج نهایی نیاز به حضور در دانشگاه بوشهر نمی باشد.

7- مهلت ارسال فرم شماره 2( انتخاب محل خدمت ) از روز  چهارشنبه مورخه  5/02/97لغایت پایان وقت اداری روزیکشنبه مورخه  9/02/97می باشد.

8- تاریخ تشکیل کمیته  تعیین محل خدمت و اعلام نتایج  در معاونت بهداشتی دانشگاه دو شنبه مورخه 10/02/97می باشد ونتایج

از طریق فرم شماره 3  اعلام می گردد.

9- تاریخ مراجعه به دانشگاه و شروع به کار : از روز  سه شنبه مورخه11/02/97 و پس از هماهنگی با شهرستان محل خدمت  و ارسال مدارک به معاونت توسعه از طریق پست  و دریافت ابلاغ محل خدمت از طریق پیامک ،جهت انجام مراحل گزینش به معاونت بهداشتی مراجعه و سپس به شهرستان محل خدمت مراجعه  نمایید.

  10-مدارک مورد نیاز جهت شروع به کار:اصل شناسنامه و تصویر صفحات /اصل و تصویر کارت ملی/کارت نظام وظیفه و تصویر آن/6قطعه عکس 4*3

11 - در صورت داشتن هر گونه سئوال با شماره  07733326757 آقای مهندس دانایی و خانم کیانی و خانم بارگاهی  07733322081 الی 84  تماس بگیرید .

12- نظر به اینکه به هیچ وجه با انصراف شما موافقت نمی گردد ، لذا خواهشمند است با نهایت دقت و اطلاع کامل محل خدمت را انتخاب نمائید .

13- درصورتیکه   فرم شماره 2 ( انتخاب محل خدمت )  را تکمیل ننمایید دانشگاه از بین شهرستان هایی که انتخاب نشده اند و خالی مانده اند یکی را برای شما در نظر می گیرد .با توجه به اینکه تقسیم بر اساس امتیاز فرد متقاضی انجام می پذیرد در صورتی که پنج اولویت انتخابی فرد توسط متقاضیان دارای امتیاز بالاتر انتخاب گردد دانشگاه برحسب نیاز و براساس مراکز انتخاب نشده نسبت به انتخاب محل خدمت اقدام می نماید.
 

 فرم ها

فرم شماره 1   لیست اعلام نیاز مراکز  پزشک خانواده

فرم شماره 2  انتخاب محل خدمت توسط پزشک

فرم شماره 3   نتایج تقسیم پزشکان بر اساس نتیجه کمیته


با تشکر

معاونت امور بهداشتی دانشگاه


   
تعداد بازدید:   ۱۲۰۹

 


چاپ | ارسال به ايميل
< >